Monday, October 10, 2011

thanks to everyone

Alhamdulillah...selesai sudah pembentangan dan makin kuranglah beban yang ditanggung..tajuk yang menjadi pilihan saya adalah asal-usul alam semesta daripada kacamata Al-quran..dengan berbekalkan usaha,doa dan tawakal..alhamdulillah saya dapat membentangkan tajuk saya dengan baik.haha..tak kisahlah walaupun digelar "ustazah" oleh penyelia saya..mendapat pujian dan pada masa yang sama mendapat kritikan yang membina..akan saya aplikasikan untuk pembentangan yang seterusnya..dan terima kasih juga sebenarnya tak terhingga kepada mereka2 yang memberi semangat kepada saya.sahabatku yang sempat mengusap bahuku sebelum ke hadapan "berjuang".terima kasih,awak..dan beliau hanya memandang wajahku ketika ku cuba menyampaikan "ceramah" di hadapan..dan ada satu saat di mana saya tiba2 "lost" dan beliau hanya memandangku dengan wajah tersenyum dan ku tahu beliau cuba memberi semangat untuk ku teruskan..hee..tq!dan juga paling saya berterima kasih adalah kepada ummi papa..doamu sentiasa mengiriku ke mana sahaja aku melangkah..ku tahu walaupun ummi papa tiada di hadapan mata namun ku dapat merasa kehadiranmu..^-^
dan juga sebenarnya nak juga berterima kasih kepada seseorang yang pernah menasihatiku agar menjadi lebih berani dalam berhadapan dengan "audience".
akhir kata..thanks to all of u..=)
and the most important of all....thanks to ALLAH for make it easier for me.

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Busy