Tuesday, August 23, 2016

Review @ QILLSBOOK


                                                #Review @Qillsbook @sahabatattaqwa
Assalamualaikum sahabat. Selamat pagi. Moga sentiasa dalam rahmat dan redha Allah.
Jom mulakan hari ni dengan ucapan Alhamdulillah..😊😊

Syukur dpt pujian drpd customer. Beliau pun happy dpt parcel walaupun ia mmg untuk beliau. Saya sendiri pun memang teruja kalau beli buku utk diri sendiri seumpama dapat hadiah or reward diri sndiri. Jadi utk menghargai sahabat yg membeli melalui saya,free gift merupakan salah satu hadiah penghargaan buat mereka..
😍
Sesiapa yg mengenali saya pasti tahu yg saya sememangnya pecinta buku. Kalau pergi shopping complex je pasti kedai buku tempat pertama saya tuju terlebih dahulu.. memang sesiapa yg teman tu kena sabar kan..Selalunya suami lah peneman setia. Kalau ada rezeki lebih, tau2 je da hulur duit belanja..Alhamdulillah..rezeki jangan ditolak kan?hehe.
Hampir setahun jugalah libatkan diri dalam business buku ni. Banyak sgt pengalaman yg saya perolehi. Ada manis ada pahit. yg pasti semua kenangan tu membuatkan saya tersenyum bersyukur.
Apa sebenarnya niat kita dalam bisnes?
Kata seseorang, niat mestilah nak bantu mereka yg memerlukan.
Untuk berbisnes ni macam2 kena jaga..Kalau sekadar utk keseronokkan..keseronokkan la kita perolehi.Hati kena kental juga.
Semangat! Semangat!
Haa...Sesiapa yg nak tanya2 list2 buku yg dijual Sahabat At Taqwa dan berminat nak beli jgn segan silu hubungi saya ya 
📱 017-352 3735 (Aqilah)
jangan lupa taw Follow IG : Qillsbook

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Busy